maanantai 20. helmikuuta 2012

Kirjotellaampas taas...

Sori sori sori sori taukoni mun,

Mulla on ollut aivan älykiireiset pari viikkoa ja kiitos vielä sekin, että sotkin itseni politiikkaan mukaan sekä aloin vaikuttamaan asioihin. Tässä jotain paloja viikoilta!

Hiukset: Virpi/Salon Tiina
Asu:
Bleiseri: Vila
Toppi: Gina Tricot
Farkut: Dr.Denim

Joo eli kävin pari viikkoa sitten maanantaina parturissa ja jälki on tuon näköistä. Latvoista lähti pituutta pois, sillä ne olivat älyttömän huonossa kunnossa. Lupasinkin nyt hoitaa hiuksiani paremmin ja käydä säännöllisesti leikkauttamassa latvat. Etuhiukset syntyi aiemmin nyrsityistä siilihiuksista. Älkää kysykö mitä aiemmin mun etuhiuksille tapahtui toisessa kampaamossa. Virpi (mun hovikampaaja) sanoi, että mulla on lähtenyt tosi paljon hiuksia! :o Oon vähän huolissani ja ajattelinkin hakea Priorin kuurin. Hiuksista tuli tosi tummanruskeat, joissa tuolla välissä on jännästi punertavia palkkeja luoden raitaefektin.


MUA: Salla Natunen
Tiistaina kuvailtiin Soilen kanssa tänne uusia kuvia ja pikkusen muitakin projekteja. Oli ihan sairaan kivaa ja tosissaan mun piti näyttää vähän barbielta nuissa projektikuvissa. Näätte ne ehkä joskus.. :) Soile on super! Kuvaa tosi hyvin ja ideoita riittää. Nyt odotellaan vesi kielellä kuvausten satoa. Assarina studiolla pyöri mun äippä, joka on rautanen ammattilainen kuvausjärjestelyissä.



Keskiviikkona lukiolaistytön elämä pyörähti päälaelleen. Perustin ''Vastustamme Hämeen rykmentin lakkauttamista'' -adressin. Ajattelin, että hyvä kun saan 100 nimeä kasaan niin lähden Helsinkiin isoille herroille puhumaan asiasta. Kohta meitä aatetta kannattavia on jo 4000! Huikeeta! En ikinä uskonut, että tästä tulisi näin iso juttu. Media on ollut hyvin mukana alusta asti  9.2.12 olimme päässeet Etelä-Suomen Sanomiin, 10.2.12 Iltasanomiin ja 16.2.12 Iltasanomissa (paperiversiossa) oli haastatteluni. Myös radioissa on puhuttu aiheesta. Adressiin saa vieläkin käydä raapustamassa nimensä ja sitä saa myös jakaa esim. Facebookissa.



Linkki Iltasanomien juttuun



Torstaina kaiken härdellin keskellä kävin nauttimassa Suomi-Venäjä stadion ottelusta Helsingissä. Oli aika pureva pakkanen, mutta huopatossuilla, untuvatakilla ja 3 housuilla reissusta selvittiin elossa. Matsi päättyi harmittavasti Venäjän voittoon.


Viime viikko olikin tylsempi eikä mitään mullistavaa tapahtunut, joten en nyt jaksa siitä sen enempää kirjoitella. Palataan astialle huomenna, adjö!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti