keskiviikko 14. marraskuuta 2012

KIIRE KIIRE KIIRE








Hellou! Mulla on ollut aika kiireinen alkuviikko. Tuntuu siltä, että olen juossut tosi lyhyillä yöunilla paikasta toiseen. Samassa rytäkässä myös kalenterini on sotkeentunut ja päivät sekä menot sotkeentuneet -onneksi olen ollut nyt tiettävästi jokaisessa paikassa, jossa mun on oikeasti pitänyt olla.
Pikkuhiljaa alkaa stressi koeviikosta hiipimään takaraivoon. Ei hitsi nämä jaksot menevät ihan läpi pään ja todella nopeasti. Tämän koeviikon jälkeen olisikin jo 51 kurssia kasassa ja lisää kolahtelee kassaan, ehkäpä musta vielä joku päivä tulee ylioppilas!

Olen rentoutunut lenkkeilemällä ja kahvittelemalla. Löysin tuossa eilen uuden lempikahvilan nimeltään Lauantai. Ihanan valoisa ja tyylikkään kotoisa kahvila ihan Lahden keskustassa, josta saa todella todella maittavia vohveleita. Suosittelen käymään tutustumassa!

En yleensä blogissani puhu ihmissuhteistani sen suurempia, sillä haluan pitää jonkinlaisen yksityisyyden ja rajaan elämäni juurikin siihen, että deittini tai tuore parisuhde ei kuulu tänne julkiseksi asiaksi. Tietysti, jos eläisin pidemmässäkin parisuhteessa ja kumppanini ei haluaisi esiintyä blogissani niin kunnioittaisin vastapuolen toivetta. 

Mutta nyt on pakko vuodattaa! Tapailin tuossa vähän aikaa sitten viehättävää, sosiaalista, mukavaa ja minun tyylistäni miestä. 1,5 vuoden sinkkuuden jälkeen tuntui todella hyvältä tapailla jotain sekä tehdä juttuja ns. ''parina''. Toisaalta musta tuntui, että olimme vaan sisko ja veli. Ilmeisesti samaa mieltä oli myös deittini ja suhde loppui siihen. Ei en ole pettynyt, olen vain helpottunut. Musta tuntuu siltä, että en ole oikeasti vielä löytänyt sitä oikeaa. Ehkä se tulee joskus maailman turuilla ja toreilla vastaan.

Tajusin deittailun päätyttyäni, että miehiä tulee ja miehiä menee -turhaa niiden perään on itkeä, mutta ystävät on ja pysyy. Ihan sama mitä virheitä tai mokia teet. Ystävät jäävät rinnalle, vaikka heihin ei aina ehtisi pitääkään yhteyttä. Liian harvoin sanon ystävilleni, että välitän heistä. Pitäisi ehkä kertoa useammin tuokin fakta, mutta eiköhän rinnalla pysyminen ja tsemppaaminen ole hiljaista sanomaa tosi ystävyydestä! :)

15 kommenttia:

  1. Oi nam kumpa sais vohveleita! Hirvee himo tuli ton kuvan takia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tää paha tapa herkutteluun! :D
      Jos joskus tuut Lahteen niin suosittelen käymään keskustan Lauantaissa. Sieltä saa ton jättikupin kahvia ja vohvelin kermavaahdolla sekä mansikkahillolla yhteensä 5 eurolla. Rakastan ton kahvilan rötköttely sohvia ja kiikkustuoleja!
      Mulla on kotona myös vohvelirauta, mut vie ihan liikaa aikaa alkaa tekemään itse niitä :)

      Poista
  2. Voi mikä herkku tuossa ekassa kuvassa!!

    Tosiaan, se oikea kävelee vastaan todennäköisesti silloin kun sitä vähiten odotat. Joten ihan varmasti löydät sen oikean ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi valkosuklaakaakao oli tosi ihanaa! :)
      Suosittelen kokeilemaan. Itse en halua edes tietää ko. tuotteen kalorimäärää, sillä tuon juomisen jälkeen koko iltana ei ollut ollenkaan nälkä..

      Niimpä niimpä, yleensä se tulee ihan puskista ja nurkan takaa.

      Poista
  3. Kiitos kahvilavinkistä ;-) t. tuleva lahtelainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! ;)
      Lahdessa on kyllä muitakin hyviä kahviloita, mutta niistä lisää joskus ;)

      Poista
  4. Mä oon kanssa kävellyt ton Lauantain ohi parikin kertaa. Vaikuttaa mukavalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laura meneppäs joskus käymään sisällä, ihastut varmasti! :)

      Poista
  5. Thanks a lot! :)
    I like your blog and joined your follower.

    VastaaPoista
  6. Sullaki tosi ihana blogi ja toi banneri ♥
    Mun on pakko kysyy et ookko sä ollu jossai mallikurssilla? Jos et nii hae ihmeessä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      En oo käynyt mallikursseja, mutta kauneuskilpailuissa olen kilpaillut ja sitten tehnyt promo-, mainos- ja valokuvamallin töitä sekä joitakin juontojuttuja. Lapsena olin lapsimallina myös catwalkilla. 156cm ei hirveän korkealle mallimaailmaan pötkitä, joten olen jo jättänyt ne haaveet :)

      Poista
  7. Olen myös ollut tosi kauan sinkku ha yksin, mutta syynä on myös se etten jaksa enää vääriä miehiä. Parempi ja helpompi olla ja "odottaa" sinkkuna kuin tuhlata aikaansa huonoihin/ei-riittävän-hyviin tyyppeihin. Olet nätti nainen, kyllä se prinssi sieltä tulee!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän sama homma, että en jaksa noita ''vääriä valintoja'' enään.
      Niitä on nähnyt jo ihan tarpeeksi. :)
      Odotellaan yhdessä ja tsemppiä sullekkin prinssin löytämiseen :)

      Poista